ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ (Թատերական արվեստ. կինոարվեստ, հեռուստատեսություն)

Կազմակերպություն
Հարցաշար
թատերական
Հարցեր
  1. Հին ատտիկյան թատերական համակարգը:
  2. Իտալական դիմակների թատրոնը (Commedia dell'arte):
  3. Հայ պրոֆեսիոնալ թատրոնի ձևավորումը Կ.Պոլսում:
  4. Հելլենիստական թատրոնը և Հայաստանը:
  5. Ֆրանսիական կլասիցիստական դրամատուրգիան:
  6. Ռուս թատրոնի ռոմանտիկական շրջանը (Յակովլև, Սեմյոնովա, Մոչալով):
  7. Միջնադարյան թատրոնի տեսակները (աշխարհիկ և հոգևոր):
  8. Թատերական համակարգը Շեքսպիրի դարաշրջանի Անգլիայում:
  9. Կ. Ստանիսլավսկին և Մոսկվայի գեղարվեստական թատրոնը:
  10. Կրկեսը միջնադարյան Հայաստանում:
  11. Բեմական գործողությունը ըստ Ստանիսլավսկու «սիստեմի»:
  12. Ռոմանտիզմը 19-րդ դարի ֆրանսիական բեմում:
  13. Դրամայի տեսությունը Արիստոտելի «Պոետիկայում»:
  14. Իտալական «կոլորիտային ռեալիզմը» (Սալվինի, Ռոսսի):
  15. Հայ պրոֆեսիոնալ թատրոնի սկզբնավորումը Թիֆլիսում:
  16. Հնագույն դրաման Հայաստանում:
  17. Դիդրոյի «Պարադոքս դերասանի մասին» աշխատությունը:
  18. Ռուսական կլասիցիստական կատակերգությունը:
  19. Հայ գավառական թատրոնի հիմնական օջախները:
  20. Հոգեբանական թատրոնի սկզբնավորումը 19-րդ դարավերջին:
  21. Վսեվոլոդ Մեյերխոլդը և նրա թատրոնի սկզբունքները:
  22. Սունդուկյանական շրջանը հայ թատրոնում:
  23. Էլեոնորա Դուզե:
  24. Եվգենի Վախթանգովը և նրա թատերական որոնումները:
  25. Ռեժիսորական արվեստի ինքնուրույնացումը:
  26. Պետրոս Ադամյանը և ռուս թատերական քննադատությունը:
  27. Մոսկվայի Գեղարվեստական թատրոնի վարպետները:
  28. Գևորգ Չմշկյանը և նրա հետևորդները հայ բեմում:
  29. Անդրե Անտուանը և բեմական նատուրալիզմը:
  30. Մոսկվայի «Կամերային թատրոնը»:
  31. Գևորգ Պետրոսյանը և հայ ռեժիսուրայի սկզբնավորումը:
  32. Շառլ Դյուլենը և Փարիզի «Ատելիե» թատրոնը:
  33. Սառա Բեռնարը, Մունե Սյուլլին և նեոկլասիցիզմը բեմում:
  34. Օվի Սևումյանը և նրա ծրագրերը:
  35. Իտալական բեմի վարպետները և Վահրամ Փափազյանը:
  36. Նորագույն ուղղությունները ռուս բեմում (20-րդ դարի երկրորդ կես):
  37. Մարտիրոս Մնակյանը և «Օսմանյան դրամատիկ» թատերախումբը:
  38. Մոսկվայի Վախթանգովի անվան թատրոնը:
  39. Նորագույն ձգտումները եվրոպական բեմում (Գ.Քրեյգ, Գ.Ֆուկս):
  40. Սիրանույշը և Ազնիվ Հրաչյան արևմտաեվրոպական խաղացանկում:
  41. Պիտեր Բրուքը և նրա հետևորդները:
  42. «Աբսուրդի դրաման» և նրա հետևորդները:
  43. Դրամայի հեգելյան տեսությունը և Ստ. Նազարյանցը:
  44. Վարդան Աճեմյանի ռեժիսուրան:
  45. Մոսկվայի «Սովրեմեննիկ» թատրոնը:
  46. Թատերական քննադատության հասարակագիտական ուղղությունը:
  47. Հովհաննես Աբելյան. դերասանական նկարագիրը:
  48. Շեքսպիրյան ավանդությունը հայ բեմում:
  49. Հայ թատերագիտական միտքը 20-րդ դարի երկրորդ կեսին:
  50. Արմեն Գուլակյանի ռեժիսուրան և ուսուցման սկզբունքները:
  51. Արտասահմանյան նորագույն դրաման 20-րդ դարավերջի հայ բեմում:
  52. Ռուսական ռեալիզմը և հայ բեմի վարպետները (Գ.Պետրոսյան, Սաթենիկ Ադամյան):
  53. Վահրամ Փափազյանը Շեքսպիրի մեկնաբան (դերակատարումները և տեսական մեկնությունները):
  54. Հոգեբանական ռեալիզմի գիծը հայ նորագույն թատրոնում: